Jävla mygg!

Tjo. Det blev att vara med Fillan istället igår. Jag satt på mitt rum och såg henne utanför. Jag: "Fillan!" Hon: "Vart?" Jag: "Bakom Trädet" Sen gick jag ut till henne och snackde en stund sen gick vi och möte Mathilda (http://cookievirus.blogg.se/) Sen gick vi till Krull. Men de var på väg till Bazze så vi gick dit. Sen gick vi till lekplatsen. Sen var jag tvungen att dra hem. Sen blev det inte så mycket senare på kvällen. Sov på soffan inatt. inte en bra sak att göra för att solen väckte mig. Vacknade runt 10. Sen ringde mamma och frågade om jag kunde vara mobel till en som skulle sälja en klänning. En gammal från typ 30-talet. Bilder från ni inte! Usch, var osminkad och allt! >___<
Det har varit fin väder hela helgen förutom nu för nu regnar det! Tråkit.
Får se vad som händer imorgon. Vill bada om det är fint väder.
Vi höres!
Kramar Sanna G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0